Deel dit met je relaties

Generatie 4: Jean-Maurice LeJeune

Als de klanten ons maar waarderen. De band met hen is het allerbelangrijkst. Onze medewerkers kennen onze klanten bijna allemaal bij naam en zo komen er vele generaties trouw naar ons toe.

De oprechte interesse in elkaar resulteert dat het erg gezellig is om te moeten wachten met een grap en grol op zijn tijd.

'Je moet weten wat je verkoopt en dat kan alleen als je het hele productieproces zélf onder controle hebt. Wanneer ik er onverhoopt niet ben, is mijn vader hier aanwezig. Hij loopt elke dag nog in de slagerij rond. Dat is een hele geruststelling, met zijn 45 jaar ervaring in het vak. Vindt dat maar eens ergens. Ik probeer in mijn werk mijn vader te kopiëren.’

Het getuigt van lef om niet overal in mee te gaan en alleen datgene te doen waar je goed in bent. En dat is precies waarom slagerij LeJeune, iedere week zo’n 1400 trouwe klanten mag begroeten. Daar zijn we erg trots op!

 

Generatie 3

Jean LeJeune

Leo’s kleinzoon Jean, heeft ruim 40 jaar met passie en plezier aan het hoofd gestaan van de slagerij. Hij heeft het stokje overgedragen aan Jean-Maurice LeJeune, maar is nog bijna dagelijks te vinden in de slagerij.

 

Generatie 2

Jean, Mathieu en Joop LeJeune

Het draait bij Slagerij LeJeune om specialisme en passie en zo hebben ook Mathieu en Joop de slagerij voortgezet. Het ontwikkelen van specialiteiten stond altijd hoog in het vaandel. Slagerij LeJeune ontwikkelde zich in deze tijd tot een begrip in Tilburg en ver daarbuiten.

 

Generatie 1

Leo LeJeune

Het is meer dan 100 jaar geleden dat de deuren werden geopend door Leo LeJeune. De eerste anderhalf jaar stond hij met zijn zus in de zaak. Daarna is hij getrouwd met Anna Francisca Wayers en heeft acht kinderen gekregen, waarvan er drie de zaak zijn ingegaan.

 

138 jaar geschiedenis

Wist u dat Slagerij LeJeune al weer 138 jaar bestaat? In 1876 begon het avontuur en sindsdien bouwen wij iedere dag weer aan de naam van onze Tilburgse slagerij. Al 138 jaar maken we onze eigen producten, op geheel eigen wijze, omdat alleen de allerbeste producten goed genoeg zijn voor onze trouwe klanten.

 

Een eigen koers varen

Het is een LeJeune traditie om eigenwijs te blijven. Als je het beste wilt voor je klanten, moet je vaak op je gevoel afgaan. Altijd al heeft Slagerije LeJeune dingen op eigen wijze gedaan. Niet mee met de massa, maar een eigen koers varen. En dat is precies wat de klanten van LeJeune al 138 jaar waarderen.